יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

עיצוב בגבס – היתרונות והאפשרויות


יותר ויותר בעלי בתים ומשרדים בוחרים בגבס בתור ברירת המחדל לעיצוב המתחם הפרטי שלהם. האמת היא שאין זה פלא, שכן חומר הגבס פותח בפני הקבלנים עולם ומלואו של סגנונות עיצוב בהתאמה מלאה לצרכי כל חלל ספציפי, זאת לצד יתרונות רבים נוספים אותם נפרט בפניכם מייד.

יתרונות השימוש בגבס


אין ספק כי לגבס יתרונות משמעותיים רבים על פני חומרי הבנייה הכבדים יותר. בהשוואה לטיח ולבלוקים, העבודה עם הגבס בעת ההתקנה הינה נקייה ומהירה יותר, ואף חוסכת זמן וכסף בסופו של דבר. למעשה, קבלן גבס בעל ניסיון מסוגל לתכנן ולהכין את כל לוחות הגבס בצורות ובממדים הרצויים, ותוך יום אחד להתקין אותם ללא לכלוך ואבק מיותרים. לוחות גבס מסוימים אף יכולים להיות חסינים מפני אש ולהיות מוגנים יחסית בפני רטיבות ולחות. יתרון נוסף שמציע הגבס על פני אפשרויות אחרות הוא יכולות השינוי העתידיות ולפי הצורך. הפירוק וההרכבה של לוחות אלו אינם טומנים בחובם פעולה אגרסיבית מדי, ועל כן ניתן לבצע שינויים, תוספות, הרחבות ואף צמצומים בבוא הזמן. את לוחות הגבס ניתן לצבוע בכל הגוונים, לתלות על גביהם חפצים שונים בטווח רחב של משקלים והם מבודדים היטב מפני חום וקור. מדובר בלוחות אידיאליים מכל הבחינות!

אפשרויות העיצוב בגבס


חומר הגבס מאפשר גמישות עיצובית רבה בשפע של אפשרויות לחיפוי ובנייה. השימוש הנפוץ ביותר של לוחות הגבס הוא לצרכי חיפוי. החיפוי יכול להתבצע על הקירות, התקרה (לרבות הנמכת תקרה) ואף על אלמנטים שונים אותם מעוניינים להסתיר בתוך הבית כגון צנרת, תעלות מזגן וכו'. החיפוי מאפשר שינוי והזזה של נקודות החשמל והתאורה, כך שמתקבל מספר רב של אפשרויות נוספות לעיצוב הבית. שימוש נוסף שיש לגבס הוא לצרכי בנייה. לוחות גבס דקים וגמישים מאפשרים יצירת אלמנטים של ממש, כגון מסגור טלוויזיות, יצירת נישות, בניית עמודים מעוצבים וכעוד. מאחר ולגבס תכונות בידוד תרמיות ואקוסטיות מעולות, ניתן אף להשתמש בו לצרכי בניית קירות בתוך הבית ולבצע חלוקה מחדש של החללים ללא צורך בשיפוץ אגרסיבי ובניית קירות מבלוקים, בטון וטיח.

ולסיום, ניתן לקשט את הבית והמשרד באמצעות פרופילים דקורטיביים מגבס בסגנונות עיצוב מרהיבים ומרשימים. את כל הלוחות ניתן לצבוע בצביעה רגילה או אומנותית, וליהנות תוך זמן קצר משינוי משמעותי במראה הבית או המשרד שלכם.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה