יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

5 סיבות לבחור בעיצוב בגבס


חומרי בנייה קלים הולכים ותופסים לעצמם מקום של כבוד בתחום עיצוב הבית והמשרד, כאשר אין ספק כי הגבס נחשב לפופולארי שבהם בשל מגוון היתרונות שהוא מציע למשתמש. להלן 5 סיבות שישכנעו גם את אתכם לבחור בעיצוב בגבס, מגמה שהשתלטה על תחום הבנייה באופן מהיר ביותר.

זמן שווה כסף


מרגע שהתחיל איש הגבס את עבודתו, ניתן לקבל תוך מספר ימים בית מעוצב ומרשים. החיסכון בזמן שווה חיסכון בכסף עבור איש המקצוע ובהתאם לכך גם המחיר הסופי ללקוח. האלטרנטיבה לגבס היא שימוש בבטון וחומרי בנייה כבדים אחרים שמחייבים משך זמן ייבוש ארוך, עבודה במספר שכבות ומשקל עצום לנשיאה. כל אלה מייקרים את העבודה במאות אחוזים!

מחיר החומר


הגבס הינו אחד מחומרי הבנייה הזולים ביותר ועלותו היא כמה מאות שקלים עבור כל לוח. בהתחשב בכך שאנשי המקצוע מכינים את הפרופילים והקרניזים מראש, כל שיש לעשות הוא להגיע לבית הלקוח ולעסוק בהתקנה בלבד. לעומת זאת, מחירי הבטון והחומרים הנוספים המשמשים לחיפוי שלו (קרמיקה, שיש וכו') גבוהים בהרבה ומייקרים את עלות הפרוייקט.

התאמה מושלמת לצרכים


חומר הגבס קל הינו קל מאוד לעבודה וניתן להשתמש בו לצרכים שונים ומגוונים. באמצעות הגבס ניתן לחפות קירות ותקרות, לבצע הנמכת תקרה, למסגר מסכי טלוויזיה וגופי תאורה, לקשט את הבית עם קרניזים דקורטיביים, לבנות ספסלים ומדפים ואף מחיצות חדשות בין חללים. ניתן למצוא גם לוחות המבודדים היטב מבחינה תרמית ואקוסטית, לוחות עמידים לאש ואפילו לוחות העמידים בפני רטיבות לחדר הרחצה והמטבח. בנוסף, מדובר בחומר שקל מאוד לעיבוד ולכן ניתן ליצור כמעט כל צורה מלוחות הגבס המיועדים, להגשמת המראה הרצוי.

שינויים יעילים בתשתיות הבית


הבחירה בגבס לעיצוב הבית מאפשרת לבצע שינויים נדרשים ללא צורך לחצוב בקירות ולבצע תיקונים אגרסיביים. מבחינה זו ניתן לבצע מספר רב של פעולות בהתאם לצרכים כגון:
  • הזזת שקעים ו\או פיצול שקעים קיימים למספר נקודות.
  • הזזת נקודות חשמל – לשינוי מיקום התאורה, התקנת ספוטים.
  • סדקים – חיפוי הסדקים במקום לטפל בהם באמצעות טיח וצבע.

גמישות עיצובית לשנים ארוכות


אנשי מקצוע בעלי ניסיון מודעים לכך שלאחר מספר שנים עשוי לעלות הצורך בשינויים שונים בעיצוב החלל עצמו, ועל כן "שוזרים" באופן מכוון נקודות שונות שיאפשרו זאת מבלי לגרום להרס ולהוצאות מיותרות. את הלוחות הקיימים ניתן לשנות, להחליף, לתקן באופן מהיר ללא צורך בשיפוצים יקרים ומעלי אבק.

אין ספק כי יתרונות הבנייה בגבס הופכת אותו למועמד מספר 1 לעיצוב הבית והמשרד.

אתרים בתחום: www.orbond.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה