יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

איך לבחור איש גבס מתאים?


לאורך השנים הגבס תפס את מקומו בתור האלמנט המוביל בעיצוב מבנים, כאשר ניתן באמצעותו לחפות קירות וליצור מבנים אסתטיים מרשימים תוך תמיכה מלאה במשקלים גבוהים והזזת נקודות תאורה וצנרת לפי הצורך. אלא, שלא די ביכולתו המובנית של הגבס על מנת ליצור את העבודה המושלמת, שכן לתכנון המעוף העיצובי ולבנייה בפועל תפקיד מרכזי אשר עליו אחראי איש הגבס. כאן נלמד כיצד לבחור נכונה איש גבס שיאפשר לכם לנצל היטב את יתרונות החומר.

התמחות בגבס


כל קבלן שיפוצים ככל הנראה יגיד לכם כי הוא "מבין" בגבס ובאופן מיידי יתחיל לתאר בפניכם הרים וגבעות בתכנון הפרוייקט שלכם. אך יש להבין כי בסופו של דבר עבודות גבס מהוות התמחות בפני עצמה בעולם הבנייה והשיפוצים ועל כן יש לבחור איש גבס שמתמחה בכך. הניסיון של איש מקצוע שכזה עוזר לו לאפיין את הצרכים ועל פיהם לתכנן היטב את המוצר המוגמר ובנוסף, להשתמש בלוחות גבס איכותיים שעומדים בתקנים המחמירים ביותר, לשם הבטיחות ולמען אריכות הימים של המוצר. איש מקצוע מוביל בתחום אף ישתמש במוצרים ירוקים ומבודדים מבחינה אקוסטית, ויתמחה בהתקנת לוחות גבס ייעודיים לחדרים ספציפיים, דוגמת פרופילים עמידים למים בחדרים רטובים ולחים כגון המקלחת וחדרי השירות.

פרוייקטים מוכחים ותיק עבודות מרשים


כאשר משפצים את הבית, המשרד או כל מבנה שהוא באמצעות גבס חשוב מאוד שלא לקנות חתול בשק. הדרך הטובה ביותר להבטיח זאת היא באמצעות בחירה מראש בבעל מקצוע בעל המלצות מוכחות. איש גבס איכותי לא יהסס להפנות אתכם אל לקוחות קודמים, ואף ידאג לפרסם באתרו מלבד תיק עבודות מרשים גם את שמות החברות אשר נתן להם שירות בעבר. כך שאתם יכולים לפנות אליהם בזמנכם החופשי עוד בטרם יצרתם את ההתקשרות הראשונית עימו.

כדאי מאוד לפנות אל מספר אנשי מקצוע על מנת לקבל שלוש עד ארבע הצעות מחיר ולבדוק את משך זמן העבודות כפי שמובטח לכם מבחינה חוזית. בקשו לקבל מפרט טכני של העבודה, סוג הלוחות והמותג על מנת להבטיח איכות ותמורה מלאה לכספכם.


אתרים בתחום: www.orbond.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה